Критерии оценивания

Для свого квесту я обрала метод оцінювання З-Х-Д. Цей метод дозволить виявити наявний рівень знань з теми, дозволить вивчити потреби учнів, а також оцінити результативність квесту.
Вид формуючого оцінювання – вхідне.
Мета оцінювання – визначення навчальних потреб учнів.
Круглая лента лицом вверх: «My bodу» 

  

Напишіть, будь ласка, що ви вже знаєте із запропонованої теми (можливо якісь лексичні одиниці або цікаві факти), про що ви хотіли б дізнатися у ході вивчення цієї теми. Останню колонку заповніть по завершенні вивчення нашої теми.
Що я знаю з цієї теми
Що я хочу дізнатися
Про що я дізнався





В ході виконання квесту доречним буде використати формуюче оцінювання, направлене на зворотній зв’язок від однолітків. Для цього можна використати такий інструмент «Нагадування і підказки». Це дозволить виявити правильність виконання роботи учнями на проміжному етапі роботи.



Шановні учасники квесту! Ви вже виконали декілька завдань, давайте з’ясуємо такі питання:
·        Цей фрагмент роботи показує, як я використав……..

·        Я хочу звернути вашу увагу на ...

·        Я особливо пишаюся……

·        Але  зараз  я …………..


Комментариев нет:

Отправить комментарий