Для свого квесту я обрала метод оцінювання З-Х-Д. Цей метод дозволить
виявити наявний рівень знань з теми, дозволить вивчити потреби учнів, а також
оцінити результативність квесту.
Вид формуючого
оцінювання – вхідне.
Мета оцінювання –
визначення навчальних потреб учнів.
Напишіть, будь
ласка, що ви вже знаєте із запропонованої теми (можливо якісь лексичні одиниці
або цікаві факти), про що ви хотіли б дізнатися у ході вивчення цієї теми.
Останню колонку заповніть по завершенні вивчення нашої теми.
Що я знаю з
цієї теми
|
Що я хочу
дізнатися
|
Про що я
дізнався
|
|
|
|
В ході виконання квесту доречним буде використати
формуюче оцінювання, направлене на зворотній зв’язок від однолітків. Для цього
можна використати такий інструмент «Нагадування і підказки». Це дозволить
виявити правильність виконання роботи учнями на проміжному етапі роботи.
Шановні учасники квесту! Ви вже виконали декілька
завдань, давайте з’ясуємо такі питання:
·
Цей
фрагмент роботи показує, як я використав……..
·
Я
хочу звернути вашу увагу на ...
·
Я
особливо пишаюся……
·
Але зараз
я …………..
Комментариев нет:
Отправить комментарий